Elev/Værge/Lærer login

Speedadmin login for lærere, værger samt nuværende elever, tidligere elever og elever på venteliste/orlov foretages her.

Nuværende og tidligere elever, forældre, samt lærere ved Randers Musikskole, har adgang til Speedadmin med følgende loginmuligheder:

• Login med brugernavn/adgangskode. Kan man ikke huske sin kode, kan man anmode om at lave ny kode ved at klikke på Glemt kodeord på login siden.

Eller

• Login med NemLogin (Kun for værger/forældre med børn i musikskolen).

Elever og forældre har adgang til at rette stamdata på nær, hvem der skal betale for undervisningen. Skal der rettes betaler, skal man rette henvendelse til musikskolen. Der er også adgang til aktuelt skema, læreroplysninger samt betalingsoversigt. Der er mulighed for at tilmelde flere fag. Er man logget ind som forælder, har man også mulighed for at tilmelde flere søskende.

Problemer med login

Ved login problemer kan du kontakte musikskolens kontor på 89153333.

Det er meget vigtig, at alle kontaktoplysninger på elev og betaler altid er opdateret, da information fra musikskole og lærer primært sker på mail og sms.