Klaver Sommerskole 2023

Har du lyst til at være med tre dage i sommerferiens sidste uge i hyggeligt fællesskab omkring musikken, så er klaver sommerskole nok noget for dig.

DER ER INGEN LEDIGE PLADSER

Ønsker man at komme på venteliste til klaver sommerskolen, så send gerne en mail, men vent med at indbetale deltagergebyret, til det er bekræftet, at der er plads.

Velkommen til Klaver Sommerskole på Randers Musikskole!

Har du lyst til at være med tre dage i sommerferiens sidste uge i hyggeligt fællesskab omkring musikken, så er det her nok noget for dig.

Vi spiller klaver/keyboard og nørder lidt med rytmer og noder.

Alle underviserne på Sommerskolen er klaver-/keyboardlærere på musikskolen.

Undervisningen foregår i små grupper efter alder og niveau, og vi slutter hver dag i fællesskab i et stort tangentorkester!

Sommerskolen er ikke kun for musikskoleelever, alle i aldersgruppen er velkomne – både dig, der aldrig har spillet før og dig, der kan en masse.

8–12 år

Randers Musikskole, Mariagervej 8, 8900 Randers C.

Dage/tider

tirsdag  d. 8. august kl. 9.00 – 13.00
onsdag  d. 9. august kl. 9.00 – 13.00
torsdag d. 10. august kl. 9.00 – 14.30
(Musikskolen vil være åben for aflevering fra kl. 8.00)

Torsdag afrunder vi med en lille koncert kl. 14.00 i musikskolens koncertsal.

Pris

300 kr. (der kan evt. søges støtte hertil - henvendelse på musikskolen). Betaling skal ske via MobilePay til 440754 samtidig med tilmeldingen. Skriv barnets navn ved betalingen.

Senest d. 16. juni 2023 via mail til post@randersmusikskole.dk
Ved tilmelding skal oplyses: barnets fulde navn og alder samt forældres telefonnummer.
Skriv også, om du har spillet klaver før.
Tilmeldingen er bindende og her gælder først-til-mølle.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på 8915 3333

Vel mødt til Klaver-Sommerskole!