Musikkarrusel 2-4 klasse

Musikkarrusellen er en god måde at afprøve forskellige instrumenter, da eleverne i løbet af sæsonen modtager undervisning på forskellige klassiske instrumenter.

Eleverne undervises i små hold i 30 minutter på et klassisk instrument efter musikskolens valg. Det kan være guitar, blokfløjte, violin osv. - alle klassiske instrumenter. Der undervises et antal gange på instrumentet, hvorefter eleverne skifter til et nyt instrument i karrusellen. Undervisningen indeholder derudover 30 minutters sammenspil i umiddelbar forlængelse af instrumentalundervisningen.

• Undervisningen foregår inde på Randers Musikskole om mandagen kl. 16.30-17.35.
  • Et musikkarrusel forløb er et-årigt og varer samlet 32 uger.

Ved tilmelding skal du tage udgangspunkt i barnets klassetrin i august måned. Der tages forbehold for ændring i holdtider og holdsammensætning.